fredag 25 december 2009

Mitt första inlägg

Hej! Välkommen till min blogg! Är ju nybörjare på detta, så ni får ta det som det kommer. Men jag börjar i alla fall att skriva lite. Inspirerad av en annan väns blogg :).

Idag har det varit en lugn dag hemma. Varit ledig och det är skönt efter julafton som var igår. Den firade jag hemma med min familj. Min frus syster med familj var också med. Så har det varit dom senaste åren. Antingen har det varit hemma eller så har det varit hos min frus syster.

Pratade också med en god vän i telefon idag. När man inte har möjlighet att träffas så går telefonen bra :).

Tänk, snart är detta år över. Snart skriver vi 2010.

Detta första inlägg får bli kort. Får se hur det går framöver om bloggandet är något för mig. Vem vet, men jag kan i alla fall prova tänkte jag.

Ha det gott, så hörs vi snart igen.
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!! Å va kul att du börjat blogga<3<3<3 Ska bli spännande att få följa dig!!
    Skönt att bara få vara på julen!!
    Va rädd om dig & ha en underbar fortsättning i väntan på 2010 =)
    Stor KRAM till dig från mig<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hej Tommy!!
    Ville tack dig för att du tagit dig sån tid att läsa min blogg & för alla fina hälsningar du lämnat =)
    Du är så goe!!!!
    Vill passa på att önska dig & de dina ett underbart Gott Nytt År!!!!
    Kramar i massor
    Tina

    SvaraRadera